Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán
Kocmanová, Lucie ; Vránová, Monika (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá reálným problémem založení podniku v oblasti doučování a hlídání dětí ve městě Brně a jeho okolí. Po důkladném prozkoumání vnějšího a vnitřního prostředí je navržen vhodný podnikatelský záměr, který je cílem této práce.
Analýza interní komunikace a firemní kultury agentury Insighters s.r.o.
Machová, Valérie ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se soustředí na interní komunikaci a firemní kulturu komunikační agentury Insighters. Hlavním cílem práce je zkoumat vnímání mise, vize a hodnot zaměstnanci této firmy. Práce se zabývá vlivem délky působnosti v agentuře na zmíněné jevy. V teoretické části jsou prvně popsány pojmy agentura, komunikace a kultura. Je to z důvodu toho, aby čtenář lépe pochopil pozadí následně definovaných pojmů interní komunikace a firemní kultury. Pojmy jsou v této práci teoreticky vymezeny a zároveň představují čtenářovi, jak by měly být správně nastaveny a chápany ve firemním prostředí. V praktické části je na začátku představena komunikační agentura Insighters a následně je provedena analýza její interní komunikace a firemní kultury. Čtenář je tak seznámen s formálními a neformálními kanály využívané agenturou, ale také s její misí, vizí a hodnotami. Následuje vymezení metodiky práce, kde je charakterizován kvalitativní výzkum, polostrukturovaný rozhovor a metoda 5W1H. Součástí této části je samotný výzkum, který je ve formě rozhovorů se zaměstnanci ohledně jejich vnímání mise, vize a hodnot. Čtenář se zde seznamuje s výzkumným problémem společně s výzkumnými otázkami a hypotézami. Na to navazují analýzy celkového výzkumu, dat výzkumu a výzkumných otázek a hypotéz. Vše je zakončeno shrnutím se...
Vliv zpravodajství ČTK na obsah sportovních rubrik internetových portálů Aktuálně.cz, iDnes.cz a Sport.cz
Ardon, Filip ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce Vliv zpravodajství ČTK na obsah sportovních rubrik internetových portálů Aktuálně.cz, iDNES.cz a Sport.cz zkoumá na základě kvantitativní obsahové analýzy vliv agenturních zpráv na produkci sportovních sekcí vybraných zpravodajských serverů. V teoretické části práce jsou popsány základní informace o zpravodajských agenturách, České tiskové kanceláři, problematice sportu, sportovní žurnalistiky a online médií. Vysvětlen je rovněž koncept agenda setting, neboli nastolování témat a ve stručnosti jsou zde popsány analyzované internetové portály. Praktická část práce přináší vedle vysvětlení použité metodiky výzkumu samotnou analýzu, kterou prošlo celkem 1882 článků ze všech tří serverů za sledované období od 17. 9. 2020 do 30. 9. 2020. Na základě získaných dat je posléze zodpovězeno všech šest položených výzkumných otázek. Pět otázek se týká shody publikovaných textů s agenturním zpravodajstvím a uváděného autorství, poslední se pak zaměřuje na autorství publikovaných fotografií. Data získaná analýzou jsou v jednotlivých podkapitolách doplněna vyjádřeními šéfů sportovních redakcí daných serverů, kteří byli osloveni pomocí elektronické pošty s prosbou o vyplnění dotazníku. Odpovědi na položené otázky přišly od dvou vedoucích sportovních sekcí, přičemž třetí se omluvil z důvodu časové tísně.
Využití české tiskové kanceláře k účelu propagandy
Jeřábek, Jan Lucián ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce Využití České tiskové kanceláře k účelu propagandy se zabývá vztahem České tiskové kanceláře, státu a vlády v sedmi obdobích od vzniku Československa v roce 1918 až do roku 1993, kdy Československo nahradily dva nástupnické státy - Česká republika a Slovenská republika. Cílem práce je vymezit status a úlohu České tiskové kanceláře ve vztahu ke státu a vládě, s přihlédnutím k legislativě v každém ze sedmi sledovaných období, za použití kvalitativní obsahové analýzy vybraných zpráv ČTK. Vymezením vztahu České tiskové kanceláře a státu a následně pomocí kvalitativní obsahové analýzy zpráv demonstruji, jak se tento vztah promítal do obsahu zpravodajství agentury. K tomuto účelu je využívána kritická diskurzivní analýza s přihlédnutím k diskurzivně-historickému přístupu. Mimo analýzy sedmdesáti novinových zpráv, práce obsahuje rovněž srovnání dvou vybraných sledovaných období pražského jara a perestrojky konce 80. let, ve kterých jsou porovnávány odlišnosti, nebo podobnosti způsobu jakým byla agentura státem a jeho exekutivou využívána k propagandistickým účelům. Na základě analýzy a srovnání v závěru konstatuji, že agentura plnila vždy svou zpravodajskou úlohu. Propagandistická úloha a cíle vynikly především v období protektorátu a socialistické etapě fungování státu, v podstatě pouze...
Jaromír Jágr ve zpravodajství ČTK
Ardon, Filip ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Jaromír Jágr ve zpravodajství ČTK" se zabývá vývojem sportovního zpravodajství Československé a později České tiskové kanceláře na příkladu zpravodajství o jedné významné sportovní osobnosti. Práce se skládá ze stručného životopisu Jaromíra Jágra, který přibližuje danou osobnost a vysvětluje její zvolení pro tuto práci, a dále ze dvou hlavních částí. V první je popsána úloha a role České tiskové kanceláře a speciální důraz je kladen na její sportovní zpravodajství. Uvedena jsou také metadata, která agentura používá ve své produkci a která jsou důležitá pro druhou část. Ta představuje dominantní část. Zaměřuje se na zprávy z Infobanky ČTK, které se vztahují k Jaromíru Jágrovi a zachycují vývoj sportovního agenturního zpravodajství v období posledních třiceti let (1988-2018). Díky bohatosti Jágrovy kariéry v sobě práce pojímá sportovní zpravodajství ze soutěží domácích, zahraničních i mezinárodních. Převážná pozornost je věnována agenturnímu textovému zpravodajství, zmíněny jsou ve stručnosti ale i další formáty jako fotografie, infografiky, audionahrávky a videonahrávky. Na základě práce s výročními zprávami agentury jsou zmíněné proměny zpravodajství vysvětleny a odůvodněny z pohledu samotné ČTK.
Zobrazení menších sportů ve zpravodajském servisu ČTK
Opatrný, Marek ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce Zobrazení menších sportů ve zpravodajském servisu ČTK se zabývá agenturním pokrytím odvětví, která nepatří v České republice mezi nejsledovanější: basketbalu, florbalu, házené a volejbalu. V teoretické části autor přibližuje vývoj postavení sportovní žurnalistiky v rámci novinařiny i celé společnosti, věnuje se též jednotlivým typům textových i audiovizuálních sdělení, které Česká tisková kancelář produkuje. Samotný výzkum byl zaměřený na české ligy daných sportů, ale i na další mezinárodní i národní soutěže v období od června 2017 do dubna 2018. U tuzemských soutěží je zpravodajství rozčleněno do jednotlivých kategorií (zpravidla jde o předsezónní období, základní část ligy a případnou nadstavbovou část či play off a play out). Z načerpaných kvantifikovaných dat poté autor vyvozuje postavení jednotlivých menších sportů v agenturním servisu mezi sebou, ale i oproti sledovanějším sportům, jako jsou fotbal a hokej. Zároveň se práce věnuje agenturnímu zpravodajství o čtyřech vybraných světových či evropských šampionátech v každém z odvětví, a to i v období před turnaji. U mistrovství dále poměřuje vliv České tiskové kanceláře na obsah deníku Sport a sportovní rubriky deníku Mladá fronta DNES. Práce též obsahuje rozhovory s agenturním editorem i redaktory dvou zmíněných listů, které byly dalším...
Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism
Čermák, Petr ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Bakalářská práce "Role informačního centra v marketingu místa na příkladu agentury CzechTourism" pojednává o roli informačního centra a marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu státní příspěvkové organizace CzechTourism. V práci bude popsáno fungování agentury, zejména její marketingová činnost v oblasti propagace České republiky, jako zájmové destinace cestovního ruchu. V úvodní části práce budou uvedeny obecné informace o marketingu v oblasti cestovního ruchu. V další části práce bude popsána samotná Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která bude zahrnovat základní údaje o agentuře, včetně agenturou používané komunikační formy, marketingovou koncepci, marketingovou strategii, swot analýzu destinace a další formy marketingu CzechTourism. V závěru práce budou představena zastoupení Czech Tourism v zahraničí a budou uvedeny výsledky z vlastního výzkumu, který se zabývá otázkami činnosti organizace.
Mediální obraz fotbalu ve zpravodajském servisu ČTK v letech 2000-2010.
Slomek, Jan ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Kraus, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je deskripce a analýza současného mediálního obrazu fotbalu vytvářeného Českou tiskovou kanceláří v prvním desetiletí 21. století. Konkrétní vzorek ukazuje změny v objemu, tematickém zaměření a prezentování fotbalu v agenturním zpravodajství ČTK v letech 2000-2010. Práce vychází především z rozboru agenturního zpravodajství, vydaného ve sledovaném období a posléze archivovaného v infobance ČTK. Týká se výhradně textové části, složka obrazová, audiovizuální či infografická byla pominuta, protože její zahrnutí by výrazně překročilo vymezený rozsah. Prezentuje se tu také pohled interní (na základě hloubkového rozhovoru se sportovním redaktorem ČTK se zaměřením na fotbal) a rovněž externí (závěry plynoucí z dotazníkové ankety mezi pracovníky vybraných tištěných, audiovizuálních a internetových médií, kteří sportovní a především fotbalový agenturní servis využívají). Práce se snaží ukázat, jak Česká tisková kancelář vnímá sebe samu, jaký má na ostatní média vliv a do jaké míry je pro ně důvěryhodná. Důležitým aspektem je zde též otázka rozmáhající se bulvarizace a způsobu, jak se s tímto trendem ČTK vypořádává.
Stanovení hodnoty Pixelfield, s.r.o.
Vaněček, Lukáš ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Urbanová, Monika (oponent)
V diplomové práci se věnuji problematice ocenění společnosti. V úvodní a teoretické části představuji základní postupy dostupné z čerpané literatury při oceňování podniku. V druhé části práce pak aplikuji a analyzuji zjištěné poznatky na společnost podnikající v oboru IT a marketingu. Mým cílem je stanovit hodnotu, resp. cenu, za kterou by bylo možné podnik prodat a konfrontovat tuto hodnotu s realitou, tzn. s reálnou částkou, kterou jsou investoři dnes ochotní nabídnout. Dále užiji i jiné přístupy k oceňování podniku, které v praxi často nacházejí využití a opět zjištěné konfrontovat s reálnými možnostmi.
Firma v konkurenčním prostředí
Dvořáková, Lenka ; Šrédl, Karel (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku firmy v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou popsány formy podnikání. Jak popis konkurence dokonalé, tak i nedokonalé. Je zde charakterizován marketingový mix, vnitřní i vnější prostředí firmy a blíže specifikovány vybrané analýzy z obou těchto prostředí. Vlastní práce se zaměřuje na tři mediální agentury, které jsou podrobněji popsány. Jsou charakterizovány také lokality, kde vybrané agentury působí. Od místa působení se odvíjí postavení na trhu těchto firem a tím jejich konkurenceschopnost. Na tyto firmy aplikuji analýzy, konkrétně Porterův model pěti sil a SWOT analýzu. Zaměřuji se také na reklamu, jakož to důležitou součást marketingového mixu, která je pro srovnávané agentury velmi důležitá. Praktická část obsahuje také průzkum a dotazník. Průzkum se zaměřuje na vliv reklamy na veřejnost a dotazník na kulturní akce. V práci jsou porovnány celkové zjištěné tržby, zhodnoceny výsledky analýz, průzkumu i dotazníku a jsou navrženy podněty, kterými by mohly agentury dosáhnout lepšího postavení na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.